Maxi Cosi wprowadza wymianę powypadkową fotelików

Stało się! Marka Maxi Cosi od 1 stycznia 2018 uruchomiła wymianę powypadkową swoich fotelików 🙂

 

Co należy zrobić, żeby z takiej wymiany skorzystać?

W ciągu 60 dni od wypadku bądź kolizji z udziałem fotelika marki Maxi Cosi należy zgłosić się do działu obsługi klienta i przedstawić odpowiednie dokumenty.

  • wypełniony formularz zgłoszeniowy
  • kopię dowodu zakupu fotelika
  • kopię notatki sporządzonej przez Policję na miejscu zdarzenia drogowego
  • dokumentację zdjęciową z miejsca zdarzenia drogowego
  • dokumentację zdjęciową przedstawiającą ogólny wygląd, stan fotelika samochodowego,
  • dokument wydany przez ubezpieczyciela, że odszkodowanie za zniszczenia spowodowane zdarzeniem drogowym, nie obejmują odszkodowania za zniszczony Fotelik.

Dużo nie? Niestety, papierologia musi być, ale za to otrzymujecie nowy, nieuszkodzony fotelik pokrywając jedynie koszty wysyłki.

Dokładny regulamin znaleźć można tutaj.

Usługa jest – tak samo, jak dożywotnia gwarancja – dostępna dla pierwszego właściciela. Aby skorzystać z dożywotniej gwarancji należy zarejestrować produkt na stronie Maxi Cosi.

Co ważne – nie ma znaczenia czy jesteś sprawcą wypadku czy to ktoś go spowodował – i tak możesz skorzystać z usługi SWAP 🙂


Oczywiście nikomu nie życzę wypadków i kolizji, jednak warto wiedzieć, że ma się taką dodatkową opcję do swojego fotela.
Maxi Cosi nie jest pierwszą firmą, która oferuje swoim klientom takie usługi, o czym pisałam już tutaj:

Gwarancja i wymiana powypadkowa foteli